poniedziałek, 29 września 2014

Rysiek i Królik "W szortach"

Teraz już mogę oficjalnie przyznać się, że popełniłem razem z Krzyśkiem i Kasią komiks dla dzieci - Rysiek i Królik. Pierwszy album (miejmy nadzieję, że nie ostatni) nosi nazwę "W szortach" i składa się z kliku krótkich opowieści. W skrócie opowiada o przygodach dwóch chłopców różniących się charakterami i zainteresowaniami, mimo to zostają dobrymi przyjaciółmi. Jest to dosyć klasyczny, humorystyczny komiks dla dzieci w wieku 6 - 10 lat. Więcej można się dowiedzieć na facebookowej stronie.

Możliwość publikacji tego komiksu była opcjonalną nagrodą w konkursie im. Janusza Christy, cóż nie zastanawialiśmy się ani chwili, takich okazji się nie przepuszcza.
To była moja druga publikacja (pierwszy był Tupton), ale za to pierwszy album pełną gębą - 38 stron. Stanowiło to dla mnie nie lada wyzwanie, dlatego też wolałem zbiór kilku historii zamiast jednej dłuższej, by przypadkiem nie zawalić tego. Pierwsza historia jaką napisałem trafiła do kosza, niestety była o niczym (o meczu w kosza, ale nic z niego nie wynikało) i miała mało gagów, po tym zimnym prysznicu już poszło dużo lepiej. Ogólnie jestem z Ryśka i Królika zadowolony, z rysunkami Krzyśka i kolorami Kasi powstał bardzo sympatyczny komiks. Teraz już tylko czekamy na premierę - 4 października i na pojawienie się w księgarniach - 6 października.

Tu mamy okładkę...


...i 3 plansze komiksu.


4 października będę na MFKIG w Łodzi, TU można się dowiedzieć gdzie i o której będę dostępny. Jak ktoś będzie wtedy w Łodzi, to zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz